Звіт про участь учнів школи в районному етапі Всеукраїнського конкурсу "Юний дослідник"
Завантажити Звіт з еколого-натуралістичної роботи з учнями КЗ «Приморська ЗОШ І-ІІІ ступенів»в 2019/2020 н.р.
Організація виховної та позакласної роботи в школі
Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності. На сьогоднішній день в школі склалася система виховної роботи, яка на принципах гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи, спадкоємності поколінь забезпечує здійснення національного виховання, спонукає до утвердження педагогіки особистості, сприяє формуванню в учнів навичок самоосвіти, самоаналізу, допомагає учням розвивати індивідуальні здібності, творчі задатки, самовизначитись та самореалізуватись.
Основна увага приділяється формуванню громадянина-патріота України, створенню умов для самореалізації особистості учня, відповідно до його здібностей, виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, належних гігієнічних навичок і засад здорового способу життя.
Виховна система школи розроблена відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Конвенції ООН про права дитини, Статуту школи.
Завдання виховної системи:
- Виховувати дитину як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях.
- Сприяти зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів.
- Розвивати дитяче самоврядування як осередок самореалізації громадянського виховання.
- Стимулювати саморозвиток, самовиховання, самоосвіту учнів та розвиток їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального та благодійного напрямків.
- Створювати умови для розвитку життєтворчої компетентності учнів.
- Впроваджувати оптимальні методів, форм, засобів, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ життєтворчості; розширення можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху
Виховна система школи базується на принципах, що визначають основні вимоги до процесу виховання особистості учня, до його змісту, організацій, форм, методів та прийомів.
Принципи виховної системи школи:
- принцип гуманізації і демократизації виховного процесу,
- принцип зв’язку виховання з реальним життям,
- виховання особистості в колективі в ході спільної діяльності,
- єдність вимог і поваги до особистості,
- послідовність, систематичність і єдність виховних впливів.
Виховна робота реалізується за такими напрямками:
- Виховання громадянської свідомості через учнівське самоврядування, формування активної життєвої позиції.
- Виховання правової культури та профілактика правопорушень.
- Фізичне виховання та пропаганда здорового та безпечного способу життя. Психологічна підтримка учнів та вихованців.
- Національно-патріотичне виховання.
- Еколого-натуралістичне виховання, краєзнавство.
- Моральне виховання.
- Родинне виховання.
- Художньо-естетичне виховання.
- Розвиток творчих здібностей учнів.
Система виховної роботи школи забезпечує:
- активне залучення до процесу виховання батьківської громадськості;
- організацію методичної роботи з актуальних проблем виховання з педагогами, класними керівниками;
- розвиток активності школярів у різних видах діяльності та творчий розвиток здібностей, інтересів особистості у позанавчальній діяльності;
- гуртовування учнівських колективів навколо організації колективних творчих справ, участь у проектах;
- соціальну захищеність і підтримку учнів;
- співпрацю з дитячими молодіжними та громадськими організаціями, об’єднаннями, колективами;
- співробітництво з правоохоронними органами, соціальними службами з питань організації правової освіти, профілактичної роботи серед школярів;
- концентрацію сил педагогічного колективу за пріоритетними напрямками виховної роботи.
Система виховної роботи спрямована на створення умов для розвитку для самореалізації особистості кожного учня. Пошук сучасних шляхів і засобів виховання школярів здійснюється на засадах педагогіки творчості і становить одну із найактуальніших проблем навчально-виховного процесу.
Серцевиною виховного процесу є особистість: її нахили, здібності, потреби, інтереси, соціальний досвід, самовідданість, характер.
Результатом виховної діяльності закладу є створення сучасної моделі випускника – людини, готової до самоосвіти, самовизначення та самореалізації у дорослому житті.
Заходи
21 лютого в світі відзначався День рідної мови.
Мова, наша мова -
Літ минулих повість,
Вічно юна мудрість,
Сива наша совість.
Світ захоплюється українською мовою, яка належить до першої трійки наймилозвучніших мов земної кулі. За мелодійністю українська мова посідає друге місце серед мов світу, поступаючись лише італійській.
Люблять, шанують, борються за чистоту мови й учні нашої школи. На честь цієї знаменної дати в школі відбулися ряд заходів. Зокрема, в фойє школи була оформлена експозиція «Мова-це душа народу». Учні 2-4 класів взяли участь у грі-подорожі «У країні рідної мови». Любителі поезії читали конкурсні вірші, присвячені українській мові. Переможцями стали: з 3 класу – Ульянов Давид, Коротка Софія, Паюл Аліса; з 2-го – Башли Петро, Юрченко Олександр, Меліхов Роман; з 4-го – Родзевіло Нікіта.
Сподобався дітям відеофільм «Цікаві факти про українську мову». Після його перегляду учасники подорожі з інтересом відповідали на питання, гралися в ігри, відгадували загадки. Найактивніші були відзначені грамотами.
Для учнів 5-7 класів була проведена гра-квест «У царстві рідної мови». Перед початком заходу визначались дві команди: 6 клас – «Дивограй», 7 клас – «Словограй». 5-ки побажали бути болільниками.
У ході квесту команди виконували завдання , відвідуючи такі станції: «Грамотії», «Ерудити», «Перекладач», «Народ скаже, як зав’яже », «Жартівлива», «Лінгвістична», «Прислів’я ». Болільники весь час підтримували учасників, відповідали на запитання, приносячи додаткові їм бали . У підсумку на ІІ-му місці вийшли учні 6 класу, команда «Дивограй», на І-му – семикласники із команди «Словограй».
У конкурсі віршів про мову переможцями стали учениця 7 класу Сосна Вікторія та учениця 6 класу Голобородько Мальвіна. Особливо відзначились дівчатка з 5 класу:Бойко Марина та Проноза Кароліна, які читали авторські вірші. Всі переможці були нагороджені почесними грамотами
19 лютого у школі пройшов загальношкільний урок гідності
«Небесна Сотня завжди з нами в строю».
Вчитель історії Зимня Ю.І., у своєму виступі, охарактеризувала причини, що спричинили масові протести українців в листопаді 2013 та лютому 2014 років. Заступник директора з ВР Гриценко К.О. підібрала змістовні відео -презентації, зокрема, й «Юні ангели», в ході якої демонструвались портрети наймолодших учасників Революції Гідності.
Учні 4-8 класів (Папшой Анастасія, Лещенко Надія, Гудима Тетяна, Проноза Кароліна, Бондаренко Ангеліна, Бойко Марина, Голубенко Анна, Башли Максим) присвятили їм свої вірші.
Під час хвилини мовчання були запалені свічки, світло яких стало даниною тих, хто навічно пішов від нас заради торжества правди і справедливості. Урок закінчився символічною акцією «Голуб миру», у ході якої учні початкових класів почепили на карту України білих голубів, в молитві благали Бога, щоб беріг Україну, а Цариця Небесна покрила своїм омофором українських солдатів, які захищають територіальну цілісність нашої держави на Донбасі, а потім дружно, монолітно, з почуттям гордості за неньку Україну вчителі й учні виконали Державний Гімн .
Слава Україні!
Героям Слава!
15 лютого в Україні відзначався День вшанування учасників бойових дій на території інших держав.
На честь цієї дати, напередодні, у будинку культури відбувся захід, на який були запрошені воїни-інтернаціоналісти села. Серед них: Проноза І.М., Плачинда І.Ф., Колпак В.Г., Воронівський Л.П.. Силами учасників художньої самодіяльності будинку культури, учнями школи був показаний концерт, на якому звучали пісні героїко – патріотичного змісту, читалися вірші; виконували сюжетні танці.
В ході концерту воїнів-ветеранів локальних війн вітав голова сільської ради Чебаненко О.І. Від імені депутатського корпусу їм були вручені цінні подарунки, учні школи привітали почесних гостей вітальними листівками та сувенірами, які виготовили четвертокласники. Хвилиною мовчання всі присутні в залі вшанували світлу пам'ять загиблих юнаків в Афганістані татарбунарського району, а також наших земляків, які пішли за межу вічності в мирні дні: Гавриленко Наталія Трифонівна та Василенко Євген Олександрович.
Після концерту, відбувався традиційний турнір з військово-прикладного спорту, в якому взяли участь юнаки та дівчата 10-11 класів. Дві команди(Військово-Морських Сил та Сухопутних військ) демонстрували свої вміння зі стройової підготовки, спорядження магазину, збирати автомат, стрільби з пістолета, розпізнавали знаки військових звань, відповідали на питання з історії Збройних сил України, показували силові вправи.
Всього на три бали суперників випередила команда Військово-Морських Сил. Обидві команди були нагороджені смачними призами та почесними грамотами. Майбутні воїни довели всім, що до захисту Вітчизни вони завжди готові!
22 січня 2019 року у КЗ «Приморська ЗОШ І-ІІІ ступенів» за участю учителя історії Зимньої Ю.І. та учнів 5 класу була проведена загальношкільна лінійка, приурочена Дню Соборності України , де використовувались мультимедійні засоби, а саме: фільми «Акт злуки УНР та ЗУНР», «День Соборності і Свободи України» та «Акт Злуки 22 січня 1919».
З нагоди свята для учнів 5 – 6 класів проведені змагання з міні – футболу , (переможцями стали хлопчики 5 класу) , а для учнів 7 – 9-их класів - змагання з баскетболу (перемогу виборила збірна команда дев’ятикласників).