Вівторок, 2025 Липень 15, 02:15
Вітаю Вас Гість | RSS

КЗ "Приморська ЗОШ" Татарбунарського району

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота

  

                        Методичний кейс

                                            Науково-методична проблема школи :

дійснеення нових методичних підходів у реалізації компетентнісної моделі освіти школярів через оновлення структури та інтеграцію змісту навчальних предметів, запровадження компетентнісної орієнтованих методик, технологій і форм освітнього процесу на основі педагогіки партнерства "

Головна мета методичної роботи в нашому закладі - формування системної моделі компетентнісної освіти школярів. 

Методична робота школи спланована згідно нормативно-правових освітянських документів, Програми стратегічного розвитку, з врахуванням змін та новацій в галузі освіти.

Система науково-методичної роботи школи спрямована на:

-  Здійснення методичної роботи як умови фахового впровадження сучасних  освітніх стандартів;

-  Формування професійно-педагогічної культури вчителів;

-  Формування у педагогів позитивної мотивації до підвищення власної фахової майстерності та інноваційної діяльності;

-  Продукування нових ідей і педагогічних технологій;

-  Забезпечення психологічного супроводу педагогів;

-  Розвиток творчості та професійної майстерності педагогів;

-  Формування самоосвітніх компетентностей;  

-  Забезпечення методичного супроводу роботи з обдарованими дітьми;

 -  Забезпечення інструментарію для здійснення діагностичних та моніторингових досліджень.

У школі створено сприятливі умови для ефективної науково-методичної роботи, творчих пошуків педагогів.

Запроваджуємо різноманітні форми методичної роботи:

- індивідуальні (наставництво, консультування, самоосвіта), 

- групові ,

- масові (педради, семінари, семінари-практикуми, педагогічні читання, методично-оперативні наради, засідання тощо). 

 Методична робота здійснюється за напрямками:

-        вивчення потреб вчителів у методичних і психологічних консультаціях;

-        робота з молодими вчителями;

-        робота методичних угрупувань;

-        здійснення моніторингових досліджень;

-        атестація педагогів ;

-        реалізація інноваційних проектів;

-        участь педагогів у професійних конкурсах, проектах.

                                                                                 Функції методичної роботи:

1.      Організаційно-методична допомога. проведення відкритих уроків,  творчих звітів, творчих портретів; конкурсів професійної майстерності.

2.      Інформаційно - аналітична діяльність :

§  вивчення стану викладання основ наук та результатів навчальної діяльності;

§   визначення термінів проведення діагностичних контрольних робіт і тестування з різних предметів;

§  підбір діагностичних тестів і контрольних робіт на основі тематичного планування;

§  проведення педагогічного аудиту з використанням різноманітних форм і методів; 

§  визначення основних напрямків індивідуального супроводу вчителів на основі аналізу результатів педагогічного аудиту. 

3.      Консультативно-методична робота:

§  індивідуальна робота з вчителями різної кваліфікації;

§  розробка разом з вчителями тематичного і поурочно планування;

§  організація позакласної роботи з предметів, проведення олімпіад, наукових конференцій;

§  участь у педагогічних проектах

4.      Забезпечення безперервного підвищення кваліфікації вчителів:

§  систематизація роботи з проходження вчителями курсів підвищення кваліфікації;

§  провадження в практику роботи вчителів досягнень сучасної педагогічної науки, 

;

§  участь вчителів школив конкурсах педагогічних досягнень, оглядах, виставках, конференціях;

§  активне здійснення зв'язків з районним методичним кабінетом;

§  стимулювання педагогічних досягнень вчителів.

5.      Атестація вчителів

§  організаційно-методична допомога вчителям, які проходять атестацію;

§  складання індивідуальних планів підготовки до атестації з кожним вчителем;
§  діагностика і експертиза педагогічної діяльності вчителів, що атестуються.

Основним гарантом державотворення є високоякісна освіта, а гарантом якості освіти – високопрофесійний вчитель.   Існує вислів: Є хороший вчитель – є майбутнє у держави”. 

 Сьогодні школу не можна уявити собі без згуртованого колективу, дружнього союзу однодумців. До складу педагогічного колективу входять висококваліфіковані вчителі, які готові до роботи в сучасних умовах і прагнуть досягати нових освітніх результатів.

   Педагогічний колектив нашої школи гнучко реагує на запити часу, варіює, шукає ефективні шляхи і методи навчання. Зміни, що сталися в освітянському просторі знайшли своє відображення і в науково – методичній роботі, що є складовою частиною освітнього процесу вшколі.

   Діяльність вчителів нашої – це сплав творчої думки і натхненної праці. Стимулом педагогічної творчості є визнання батьків та учнів. Рушійною силою – прагнення якомога краще вчити дітей. Базою творчого підходу до діяльності – поєднання традиційного та інноваційного в освітньому процесі.

   Мета  шкільного методичного кабінету – підтримувати діловий тонус педагогів, допомагати в подолані труднощів, сприяти розвитку творчого потенціалу вчителів.

Всі наші педагоги такі різні, але безмежно закохані у свою справу, цінують прекрасне, прагнуть досконалості. А найголовніше – вони люблять своїх учнів, адже школа через учителя вчить дитину жити у світі прекрасного, щоб краса світу творила красу в самій людині і навпаки. В цьому процесі немає головного і другорядного. Тут усе головне – і урок, і взаємини між учителем і учнем, і позаурочна діяльність. 

 

ПЕРЕЛІК АКТУАЛЬНИХ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ ДОКУМЕНТІВ

ДО ПОЧАТКУ 2019/2020 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

 

Лист МОН № 1/11-5966 від 01.07.2019
"Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів
у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році"

· Закон України «Про освіту»

· Закон України «Про загальну середню освіту»

· Закон України «Про позашкільну освіту»

· Концепція Нової української школи

· Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»

· Державний стандарт початкової освіти

· Стратегія національно-патріотичного виховання (указ Президента України від 18.05.2019 № 286/2019 )

· Концепція національно-патріотичного виховання в системі освіти України ( у редакції наказу МОН України від 29.07.2019 № 1038)

· Розпорядженнями КМУ від 17.04.2019 № 251-р «Про внесення змін до пункту 24 плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа”

· Наказ МОН України від 23.04.2019 № 536 «Про затвердження Положення про інституційну форму здобуття загальної середньої освіти»

· Наказ МОН України від 10.06.2019 № 798 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2020»

· Наказ МОН України від 06.08.2019 № 1077 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2019/2020 навчальному році»

· Наказ МОН України від 27.08.2019 №1154 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу»

· Лист МОН України, ІМЗО від 20.05.2019 №22.1/10-1965 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу «Шкільна бібліотека - 2020»

· Лист МОН України від 10.06.2019 № 1/9-365 «Про перелік навчальної літератури , рекомендованої Міністерством освіти і науки України у 2019/2020 навчальному році»

· Лист МОН України від 27.06.2019 №1/9-414 «Деякі питання щодо створення у 2019/2020 навчальному році безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок у 2019/2020 навчальному році»

· Лист МОН України від 01.07.2019 №1/11-5966 "Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році"

· Лист МОН від 18.07.2019 № 1/9-462 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2019/2020 навчальному році».

· Лист МОН України від 22.07.2019 №1/9-471 ''Щодо окремих питань переведення учнів закладу загальної середньої освіти до наступного класу''.

· Лист МОН України від 24.07.2019 № 1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України».

· Лист МОНУ від 05.08.2019 №1/9-498 «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 навчальному році»

· Лист МОНУ від 13.08.2019 №1/9-512 «Щодо мультфільмів для учнів 1-4 класів, які можуть бути використані при проведенні Першого уроку або під час навчання в закладах загальної середньої освіти»

· Лист МОНУ від 16.08.2019 № 1/9-523 «Про національно-патріотичне виховання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році»

· Лист МОНУ від 20.08.2019 № 1/9-525 «Щодо організації форм здобуття загальної середньої освіти»

· Лист МОНУ від 23.08.2019 № 1/9-531 “Щодо ціннісно орієнтованої тематики проведення Першого уроку та навчання у 2019/2020 навчальному році”

· Лист ІМЗО від 22.08.2019 № 22.1/2876 «Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти у закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2019/2020 навчальному році»

· Лист МОН України від 23.08.2019№ 1/11-7730 «Про умови та порядок проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2020»

 

                               

ПЕРЕЛІК АКТУАЛЬНИХ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ ДОКУМЕНТІВ

ДО ПОЧАТКУ 2020/2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

Методичні рекомендації про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-430 від 11.08.2020 

Лист МОН України від 20 липня 2020 року № 1/9-385 Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н. р.

Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2020/2021 н. р.

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ «ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У 2020/2021 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ»

 

           Інструктивно-методичні листи Міністерства освіти і науки України

2020 р.

Лист МОН України №1/9-219 від 23.04.2020 р. “Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину”

Лист МОН України № 1/9-186 від 03.04.2020 р. “Про організаційні засади освітнього процесу в спеціальних закладах освіти, закладах освіти для дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування”

Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.

2019 р

Лист МОН України № 1/9-498 від 05.08.2019 р. «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н. р.»

Лист МОН України №1/11-1143 від 06.02.2019 р “Щодо встановлення тарифного розряду асистента вчителя”

2018 р

Лист МОН України №1/9-691 від 13.11.2018 р “Щодо організації діяльності інклюзивних груп в закладах дошкільної освіти”

Лист МОН України №1/811-9110 від 27.08.2018 р “Про Перелік навчальної літератури рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами у 2018/2019 навчальному році”

Лист МОН України №1/9-485 ВІД 06.08.2018 р “Організаційно – методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018/2019 навчальному році”

Лист Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України  № 2.5-281 від 05.02.2018 “Про надання роз’яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах, функціональних обов’язків асистента вчителя”

2012 – 2017 рр

Інструктивно-методичний лист від 18.05.12 № 1/9 -384 «Організація інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»

Листи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 26.07.2012 р. № 1/9-529 “Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання”

Листи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 02.04.2012 р. № 1/9-245″Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах”

Інструктивно-методичний лист від 08.08.2013 № 1/9539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами»

Лист Міністерства освіти і науки України від 28.08.2014 р. №1/9-430 «До листів Міністерства освіти і науки України від 25.06.2014 № 1/9-335 та від 13.08.2014 № 1/9-413»

Лист Міністерства освіти і науки України від 13.08.2014 р. №1/9-413 «Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку»

Лист Міністерства освіти і науки України від 13.08.2014 р. №1/9-414 «Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів»

Лист МОН України від 09.06.2016 № 1/9-293 «Про доступність дітей з особливими потребами до опорних навчальних закладів»

Лист МОН України від 29.06.2016 № 1/9-332 “Про Перелік навчальних пр

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Copyright MyCorp © 2025
uCoz